Η αλήθεια για το στοίχημα

Στοίχημαη συμφωνία μεταξύ δύο προσώπων με αντίθετες απόψεις ή προγνώσεις,ότι εκείνος του οποίου οι απόψεις ή οι προγνώσεις θα επαληθευτούν θα πάρει από τον άλλον την οριζόμενη αμοιβή.

Στοιχηματίζωβάζω στοίχημα ένα ποσό ότι θα νικήσει η μία ή άλλη ομάδα ή ότι θα έρθει ισοπαλία. Αυτά από το λεξικό,όμως o Έλληνας έχει το στοίχημα στο αίμα του όπως και ο Κινέζος. Φίλος μου έλεγε πως μια φορά που είχαν απεργία τα πρακτορεία στοιχημάτων είδε έναν Έλληνα και έναν Κινέζο να στοιχηματίζουν αν το επόμενο αυτοκίνητο που θα περνούσε θα είχε μονό ή ζυγό αριθμό. Άς έρθουμε όμως τώρα στα του οίκου μας. Ο γράφων άρχισε να παίζει Προπό στα οχτώ του χρόνια και στα έντεκα κέρδισε 2 δωδεκάρια και 5 εντεκάρια και πήρε 84.000 δραχμές.Σταμάτησε να παίζει για πάντα Προπό όταν μερικά χρόνια αργότερα κέρδισε το δεκατριάρι και πήρε 21,000 δραχμές. Άρχισα να ασχολούμαι με το στοίχημα με την εμφάνιση του στην Ελλάδα καθώς κατάλαβα πως το προκαθορισμένο στοίχημα σε προστατεύει σε περίπτωση πολλαπλών κερδών και πριν λίγους μήνες αποφάσισα να προσφέρω τις γνώσεις μου και την εμπειρία μου τη χαρά του ταμείου στον παίκτη.

Η πρόταση μου για τους παίκτες είναι η εξής:

1).Ανάλογα με την οικονομική μου δυνατότητα καθορίζω το ποσό που θα παίξω ανά μήνα και δεν ξεφεύγω ρούπι από αυτό.

2).Τα σημαντικά ποσά τα τοποθετώ το Σαββατοκύριακο όπου και έχει πλήθος επιλογών.

3).Παίζω 3 η 4 αγώνες και ποτέ παραπάνω.

4)Παρακολουθώ τη στατιστική των ομάδων για να έχω πλεονέκτημα καθώς και τις απουσίες βασικών παικτών λόγο τιμωρίας ή τραυματισμών.

5) Σε περίπτωση κακοκαιρίας στοιχηματίζω λίγο πριν την έναρξη των αγώνων για να αποφύγω πιθανότητα αναβολών.

6) Προσέχω τις αλλαγές προπονητών καθώς οι παίκτες προκειμένου να δώσουν θετική εικόνα τα δίνουν όλα τις πρώτες αγωνιστικές μετά τον ερχομό του νέου προπονητή.

7).Παρακολουθώ τους τζίρους των γραφείων στοιχημάτων και βγάζω χρήσιμα συμπεράσματα.

8).Παίζω πάντα την έμπνευση μου και ποτέ μα ποτέ δεν αλλάζω την πρώτη μου επιλογή.

9).Έχω καλή σχέση με τον πράκτορα μου και είμαι συνεπής στις υποχρεώσεις μου ώστε να μπορώ να του δώσω τηλεφωνική εντολή σε περίπτωση που είμαι μακρυά από το πρακτορείο.

10).Παίζω πάντα μόνος και δεν δέχομαι γνώμη από κανένα εκτός από τον πράκτορα μου και αφού όμως πρώτα τον τσεκάρω ότι είναι έμπειρος.

Αυτός ήταν ο δεκάλογος μου σχετικά με το στοίχημα και τον έγραψα γιατί τον πιστεύω απόλυτα.Σύμφωνα με την εμπειρία μου κάθε παρέκλιση από τους δέκα αυτούς κανόνες είναι ένα ακόμη λάθος στα τόσα που έχουμε κάνει. Σε καθημερινή βάση έχουμε επιλογές για όλα τα στοιχήματα,όμως αν σε κάτι δεν σας πάει για τον άλφα ή βήτα λόγο δεν είναι ανάγκη να ακολουθήσετε.Δεν έχω »το αλάθητο του Πάπα» όμως παρακολουθώ από κοντά τις εξελίξεις και όλο και κάποιο όφελος θα έχετε από μένα σε διάρκεια χρόνου.»Μαγική» συνταγή για το στοίχημα δεν υπάρχει,όμως το συνεχές διάβασμα σίγουρα θα σας δώσει τα εφόδια για περισσότερη επαφή με το ταμείο και λιγότερη με τον »κουβά». Καλό παιχνίδι!

Σχολιάστε